valborg!


från majbrasan förra året.

nu eller för ett tag sen har alla mina vänner dragit, så nu blire ta det lugnt i kväll och plugga matte...
idag runt 6 kanske drog jag till matilda, vi började laga mat, då kom alla dom andra. så vi åt, drog upp till majbrasan ett tag, for hem och åt efterrätt, drog ut och grillade och sen pratade och såg film.
runt 3 så drog jag, filip, didrik och madde hem till mej och sov.
vi klev upp runt 12, alla utom didrik då som drog runt 8 i morse, så då gjorde vofflor sen träffade dom andra.
runt 2 for madde och filip, sen for annasara också efter ett tag. så då satt/låg jag, matilda och idapå balkongen och solade, pratade, spelade gitarr och sjöng. sen drog dom ganska nyss.
aja tack alla för en trevlig kväll/dag iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu