'Cause you can't bandage the damage, you never really can fix a heart.


vill ha sommar nu!

idag så var jag först i skolan sen efter det så for jag hem till filip, var kul att träffa han. fast tycker lite synd om han att han måste hoppa runt på kryckor..
jag hade först bara tänkt vara där en timma bara för att hälsa på han men då missade jag först en buss sen en annan. så missade även mötet om sommarjobbet, fast var nog roligare att vara hos filip än att vara på mötet. vi satt mest bara och pratade, spelade lite kort och sen for till östvallen. för filips lag skulle ta fotbolls foton, sen före 8 for jag hem.

sen jag kom hem har jaga bara sett tv och försökt plugga lite matte till nationella i morrn, har väl inte gått så bra men. nu ska jag gå och sova snart iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu