There's a dream that I've been chasing, want so badly for it to be reality.


några bilder från igår.

igår så var jag på vårmarknaden hela dagen, var mest med filip. köpte även nys skor, visar dom senare. runt 5 så for jag och filip hem till han och typ åt middag och så. efter det for vi hem till madde sen drog jag, filip, madde, matilda, annasara och ida och grillade nere vid älven. senare kom även rudolfsson, julia, robin och emanuel. det var ganska kul där, runt klockan 2 for vi hem. sen sovde jag hos filip.

idag klev vi upp runt halv 12, då gick vi ut ett tag, åt hamburgare och cyklade till ica, sen for jag hem. när jag kom hem for jag direkt ner till fotbollsplan och sålde fika med ida och matilda och nu så sitter jag här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu