nobody cries, there's only butterflies.


jag och madelooo.

åt nyss middag, så sitter och lyssnar på musik just nu + facebook.
funkade att jag gick och la mej tidigt igår, försova mej inte alls nå mycke i morse. sen så var jag i skolan, torsdagar är nog den bästa dagen i skolan. sista lektionen körde jag brännboll med 8orna, mitt lag var inte det bästa men det var kul iallafall.
efter skolan drog jag och matilda till gymmet, så var där och tränade ett tag.

nu så ska jag sitta här ett tag till, sen tror jag att jag far ut och går en sväng med theo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu