It's like an angel came by and took me to heaven


filip är nog den svåraste person att ta kort på, typ hälften av alla bilder blir suddiga.. men ja älskar dej ändå!

igår bloggade filip istället för mej, haha. nämen har var duktig.
idag var min sista skoladag! eller egentligen har jag en kvar näst nästa vecka men då äre brännbollstunering + klassensdag.

idag efter skolan for jag till ica med mamma och köpte mat och lite andra saker jag behöver i spanien. far i morrn, är så sjukt taggad!
ikväll ska jag göra klart en sak till musik och packa.

Kommentarer
Postat av: N

Sv; ja det blir toppen! :)

Jag du planer för helgen?

2012-05-31 @ 17:51:41
URL: http://nnnnicolee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu