Here I am, this is me, there is no where else on earth I'd rather be.



lite bilder från igår kväll och idag.

igår efter maten så drog jag till madde, för vi behövde planera vad vi skulle vara på stilbytardagen. fast blev mest att vi sminkade adam och johan och letade fram kläder till dom.
sen så sovde jag där, vi klev upp runt 7 och gjorde oss i ordning till stilbytardagen. vi var iallafall horor, haha.

efter skolan så drog jag direkt till klubbstugan med matilda och tvättade äckligta fotbolls kläder.. kul. aja sen nu så sitter jag här och lyssnar på musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu