You just threw away the key To your heart

första gången på länge nu när jag kan blogga i lugn och ro vid en dator, haha nämen har mest mobilbloggat senaste tiden.
idag drog jag, ida och annasara och såg på innebandy igen, vindeln förlorade.. men dom va ändå väldigt duktiga! sen gick vi ner på stan jag, ida, annasara, wille, filip, didrik och natnael. vi gick runt på lite affärer, pratade och åt. köpte ett linne och underkläder, orkar inte lägga upp någon bild på de. sen drog killarna runt kvart i 3, så då gick vi runt själva ett tag tills mamma kom och hämtade oss. sen åkte vi hem, ida var kvar här i kanske en halv timme sen drog hon. så nu är jag helt ensam och väntar på att de ska bli middag.

ikväll någon gång drar jag till filip och sen sover där. så nu har jag skrivit lite iallafall!


fick bli en gammal innebandy bild bara för jag inte tagit några bilder i helgen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu