Just sitting on these city roof-tops And see the lights that go on for miles

är bara hemma nu och tar det lugnt, tror jag stannar här hela kvällen också.
idag var jag ju som sagt på glass festivalen, för er som inte vet vad det är så betalar man 50 kr sen får man äta hur mycke glass man vill. de ända dåliga var att det sjukt mycke folk där.. men annars så vare kung!
var där i kanske 2 timmar och proppade mej full med glass, haha. sen drog jag ner på stan och köpte en present till julia och gick runt där tills min familj kom. då for vi och åt sen drog vi hem.


lite bilder från igår och idag.


Kommentarer
Postat av: Josse

Svar: Jodå :)

2012-03-24 @ 18:14:08
URL: http://moonn.blogg.se/
Postat av: KORNELIA

Söta bilder! :D

2012-03-24 @ 19:38:49
URL: http://korneliias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu