just look at the mess you made, Its such a shame

har just haft en typ diskussion med min familj om att jag verkligen inte vill börja gymnasiet och vad som kommer hända med alla kompisar och allt... fast jag börjar typ bara grina när jag tänker på det sen känns det ju ännu bättre att min syster säger att alla som var jätte tighta i hennes klass inte träffas mer, tack för den!

aja idag var jag först i skolan sen efter det stannade jag i vindeln och skulle på gymmet med ida men hennes gymkort hade typ gått ut så vi tog oss inte in.. så istället drog vi till ica köpte varsin marabou och satt utan för ica och käkade. det var ganska trevligt att bara sitta där och prata.
nu tror jag att jag ska dra ut och gå eller springa en sväng, jag får se.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu