igår

en bild från igår när Filip och Didrik sjöng singstar. Nu ligger jag och väntar på att Julia och Annasara ska vakna. Hade riktigt kul igår, för så var jag med Filip, Annasara och Didrik vi satt vid datorn ett tag sen laga jag pizza. Efter vi ätit så kommer jag inte riktigt ihåg vad vi gjorde men sen bakade iallafall Didrik och Filip ananaspaj medan dom gjorde de kom även Madde Matilda och Niklas. Då spelade vi med andra, åt ananaspaj och såg film. Sen skulle Didrik och Filip fara med bussen så vi gick ner till busskuren. När dom farit for jag Julia och Annasara hem till mej och såg film sen somna vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu