I should've watched those eyes, Instead of run in place

så nu är jag hemma igen efter en hel dag/kväll i vindeln.
först så drog jag ju till skolan sen runt 3 drog jag och ida till ica och köpte middag och satt i en busskur och pratade i någon timme. runt 5 gick vi till fc, var där ett bra tag innan matchen började. klockan halv 7 började matchen iallafall, så vi såg hela den med annasara och madde också. det blev oavgjort om någon ville veta, haha. nämen efter matchen drog jag hem till filip, vi satt mest bara och pratade sen gick vi tillbaka till fc för filip va så smart och glömde sin mobil där. så då satt vi där ett tag sen kom pappa och hämtade mej.

så nu sitter jag här men ska snart gå och lägga mej, är sjukt trött men måste läsa lite av ondskan först. asså den tar då aldrig slut... aja godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu