Everytime I get it I throw it away. It's a sign, I get it, I wanna stay

ska slänga in ett inlägg nu innan jag lägger mej och läser ondskan.
ganska direkt efter maten tog jag med en av hundarna ut på en promenad, gick först till rödåsel sen nöär jag var där ringde jag julia då hängde hon med mej ut och gick. så vi gick ett tag sen gick jag hem igen.
var ute i nästan 2 timmar, det var väldigt härligt väder ute också!

så nu ska jag gå och läsa ondskan ett tag.. jätte kul.

lite bilder från promenaden!

Kommentarer
Postat av: Anonym

- följer dig också nu :)

2012-03-26 @ 21:19:53
URL: http://tinanj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu