Call me your favorite, call me the worst. Tell me it's over I don't want you to hurt

snart ska jag och mamma dra till vindeln och handla lite men hinner skriva lite före.
runt 12 for julia hem då hade jag och annasara tänkt dra hem till henne men vi hade ingen som kunde köra oss, fast då hade kalle och gerd tänkt komma och hämta oss med skotrarna men dom orkade inte. så vi blev kvar i rödå.. då gick vi till matilda och va med hon, niklas och madde, vi gjorde väl inte så speciellt mycke men. sen drog madde och annasara till stan med maddes föräldrar för dom skulle ändå dit. så jag gick hem och nu sitter jag här.

ikväll kommer filip också, det blir bra! sen sover han här också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu