You're like an angel, got me feeling like a devil


hade såhär lockigt hår i morse när jag drog till skolan, sen nu när jag kom hem var det spikrakt..

idag var sista dagen på renfors.. fast just nu känns det ändå ganska skönt. men längtar verkligen inte till gymnasiet, tur det är över 2 månader kvar.
idag i skolan hade vi först brännbollsturnering gick ändå ganska bra, förutom att våran klass förlorade mot 6orna.. pinsamt. nämen sen skulle det vara klassensdag men det var många borta och vi visste inte vad vi skulle göra så vi fick sluta.
nu ska jag iallafall snart gå och käka, sen vet jag inte vad jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu