We’re standing on chairs with our hands up in the air

 
       
 
igår kväll hände en kul sak, min katt kom tillbaka. han har varit borta några månader, han lär snart dra igen men var trevligt och träffa han. lagomt kelig var han, så va med han igår istället för att blogga haha.
 
idag började sommarjobbet 8, var ändå ganska skönt eftersom då slutade jag 2. fast som vanligt fick jag vänta på bussen i lite över en timma.
så kom hem runt kvart i 4, nu väntar jag på att filip ska komma. han lär vara här nångång före 5. ikväll ska vi vara med typ ida, wille, matilda och annasara, kanske nån till också vet inte riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu