there you go again, making me love you

 
igår jobbade jag till runt halv 5, sen for jag hem till filip.
vi låg väl mest och pratade, sen spelade vi alfapet, cod, åt jordgubbar och såg på film. sovde där också, det var därför jag inte skrev något mer igår.
idag fick jag lite sovmorgon, så klev upp runt 10. sen började jag jobba 11 till 4, idag var sista gång jag var ute i cafeet, för i morrn ska vi typ bara baka.
när jag kom hem såg jag på tv sen åt. nu ska jag sitta här ett tag sen baka kladdkakor till matchen i morrn och se fotboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu