skolavslutning


tog bilden av matilda.

hehe skrev inte alls när jag kommi hem igen. nämen ganska dirket när jag kom hem så tog jag moppen hem till madde och sen sov där. vi var också och kollade lite på fotboll men runt 8 skulle madde till kyrkan. då va jag med rudolfsson och filip tills typ 10.

idag vare ju avslutning, kommer sakna klassen + lärarna förbannat mycket! aja snart runt 5 tar jag en buss tillbaka till vindeln, då ska jag ut och äta med några. sen i kväll kanske vi drar ner till älven eller något kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu