Saknar dig fast du står här mitt framför mig

lite bilder från igår.
 
igår for jag till hundsjön med filip, ida, wille, julia, vera, pontus, oscar, didrik, annasara och matilda, hoppas jag inte glömt nån. vi var där, grillade och badade, det var ändå ganska varmt i vattnet. var också före det hemma hos wille och kollade på hans super söta kattungar!
sen for vissa av oss hem till matilda och såg film, sen runt 2 kanske for jag och filip hem till mej och sov.
idag hann vi bara fika sen skulle filip fara och fiska men han kommer typ tillbaka senare, hoppas det iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu