Love the way you fill me up with life


4 bilder från avslutningen.

igår för jag in till vindeln runt 5, drog och käkade pizza med annasara, ida, madde och matilda. sen for vi ett tag till forum där dom hade nån avslutningsfest, var där ett tag. runt 10 när filip och rudolfsson var färdig med paint bollen for vi till nån grillplats vid älvbrinken. där var även några till, så vi var där ett tag och vi spelade även lite brännboll. senare kom typ hus många som helst dit, så vi drog efter ett tag. då for vi hem till didrik och såg tv + pratade typ. vi var inte där så länge sen drog typ alla hem, så jag for hem till filip och sov där.

idag så klev vi upp runt halv 12, åt lunch sen gick ut och gjorde lite saker. sen for vi till ica och köpte glass sen satt och åt de i parken.
jag for från vindeln runt 5, sen dess har jag väl inte gjort så jätte mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu