Livin' it up swag it out my way

idag efter jobbet for jag till madde som jag skrev, då just när jag slutade mötte jag filip. så pratade lite med han sen mötte jag upp madde på ica och for hem till hon och såg tv och åt. efter maten for vi + filip till cafeet där jag jobbar och fikade lite, det var också någor musik kryss som vi var med i. haha vi var helt klart bäst!
sen for vi och satt i ett lusthus, dit kom också ida, johanna och didrik. så vi satt där ändå ganska länge, sen runt 20 över 10 for jag hem från vindeln.
så nu ska jag gå och lägga mej, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu