Hope you ain't got no issue, you can do it.


var ett tag sen jag skrev nu, hehe.
nämen var hemma från spaninen runt 1 i fredags, då var jag kvar på skolan tills 3. sen följde filip mej hem och har varit hos mej till idag. var väldigt kul att få träffa han igen + lite andra människor.
igår så var vi också med wille och ida, vi for ut och grillade ett litet tag sen satt hemm hs mej och pratade och såg film.
idag for filip runt 1, då såg jag lite tv sen for ner och jobbade i klubbstugan med ida fram tills nu.

senare kommer bilder från spanien + vad jag köpte där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu