When I look into your eyes it's like watching the night sky or a beautiful sunrise

bild från nyår för 2 årsen.
igår på morgonen drog jag till filip, kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde typ såg på pippi. sen runt 5 for vi och träffade ida sen kollade lite på när madde sjöng. efter det for vi till filip och lagade mat sen for och badade med emanuel,var ändå ganska skönt i vattnet.
sen for vi hem till filip igen och typ åt jordgubbar, såg film och sov.
idag så drog vi till abborrtjärn igen och var där typ hela dagen, fast vi satt mest på filten och åt.
jag for hem runt 5, sen nu väntar jag på att julia ska komma. ska bli väldigt kul att vara med hon eftersom jag inte varit med hon något hittils på lovet! nä nu ska jag skynda mej och hoppa in i duschen innan hon kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu