Your goodbyes tear me down every time

har inte hunnit skriva något idag.
först var jag ju i skolan som vanligt sen for jag och hämtade ut mitt am-kort, hemsk bild men.. sen for jag till frisören toppade bara håret. var färdigt runt 10 över 4 sen gick bussen 20 över 5 så då stack jag på ica och köpte hår färg, visar en bild när de är färdigt. sen gick jag till buss stationen och bara satt där typ.
sen tillslut kom hem och åt mat.

mitt abonnemang började funka idag efter typ en och en halv vecka, haha.
men nu väntar jag på att matilda ska komma hon ska färga mitt hår.


fin bild på jag och vera från idag.


Kommentarer
Postat av: vera

pozz gumman<3333333

2012-01-16 @ 20:34:58
URL: http://epicvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu