vill bara somna om igen och vakna upp i min dröm

nej nu måste jag verkligen skärpa mej med bloggningen...
men igår var jag på skolan sen for jag till annasara på direkten. vi fikade lite, såg tv, pratade och sen åt middag sen efter de kom johanna också. sen gjorde vi lite olika saker typ åt, sjöng lips, skrattade och pratade. sen idag klev vi upp runt 11 och gjorde lite saker sen hämtade pappa mej. då for vi föst till ridskolan och sen ica och nu är jag hemma.

vet inte riktigt vad som händer i kväll ska kanske vara med nån sen ska mamma och pappa ha spelkväll här hemma med några till också.

glömde laddaren hos annasara som data kapeln sitter fast i, så kan inte lägga in nå bilder från igår...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu