There's no religion that could ever save me No matter how long my knees are on the floor

kom hem från skolan för ett tag sen, då hade jag och matilda tänkt fara på gymmet men hon orkade inte.. juag var typ halv taggad på fara dit. skolan var typ bara som vanligt, vi ska börja med en tränings dagbok till idrotten. sen hämtade jag ut mitt lösenord till sidan där man väljer gymnasium! ska försöka välja om nån dag ska bara tänka igenom mitt val lite till.

nu lyssnar jag bara på musik men jag tror jag ska ta och träna lite här hemma istället för att fara iväg till gymmet.


we<3it

Kommentarer
Postat av: A ll y s a n d r a

Fin blogg:)

2012-01-12 @ 16:36:20
URL: http://allysandra.blogg.se/
Postat av: h.

-tack!

2012-01-12 @ 16:42:42
URL: http://hilinia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu