skidor!

runt klockan 2 då tog jag och pappa vår första skidtur på elljusspåret, var jätte härligt! fast inte i slutet för då märkte jag att jag fått skavsår... så nu när jag kom hem så såg jag att jag hade en blåsa på hälen, kul. nu ska jag typ bara ta det lugnt fram till maten sen blire kanske och fara ut och köra skoter. jag hoppas att jag kommer vara helt slut när klockan börjar bli typ 10 så jag kan somna tidigt. lär bli väldigt annorlunda att gå och lägga sig tidigt och kliva upp typ klockan 6 nu men vad gör man inte för skolan? haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu