Jag vägrar att känna mig dum så jag väljer att stänga min mun.

kom hem från skolan för inte allt förlänge sen men har hunnit fika lite och sätta mej vid datorn. idag börjades skoldagen med att vi häslade våran nya rektor välkommen den 3 under 3 år, haha. sen vare språkval, matte sen lunch. efter lunchen vare engelska och no, inte den bästa dagen på veckan men.

nu ska jag skriva färdigt de här inlägget sen tror jag att jag ska lägga mej framför tvn och ta de lugnt. senare blire väl att gå ut i stallet och sen blire väl datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu