it`s about love, the truth and what you mean to me

är hemma nu och väntar på att maten ska bli färdig.
har ju varit med madde hela dagen vi har typ kört unicorn dash haha, typ pratat och tolkat med skoter.ikväll har jag ingen aning om vad som händer ska kanske höra med någon om nån vill hitta på något eller så är jag bara hemma och tar de lugnt.

de känns typ fel att jag taggar till skolan börjar men kommer nog längta efter lov när de gått några dagar...

har ingen mer att skriva nu men jag skriver nog senare.

någon halv gammal bild på jag och madde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu