I wanna see u baby, stayin' by my side

sitter och lyssnar på lite musik och skriver med didrik på facebook vi pratar om skateboards, mitt special ämne eller nåt sånt. nej men kom hem från skolan för typ en halv timme sen då tog jag med lite fika och satte mej här vid datorn.

skolan var väl helt okej fast blev lite besviken när jag varit inne på schoolsoft och trott att vi hade typ 2 timmar lunchrast men sen så hade dom inte skrivit in att vi hade bild där...

nu ikväll vet jag som vanligt inte vad som händer men blir väl som vanligt typ stallet sen datorn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu