I used to dream about, the life I'm living now

kom hem från gymmet, drog dit direkt efter skolan.
sen före de var jag ju i skolan, vi hade idrott, hk, no, matte och spanska. matte var ju ganska kul för jag, salar, didrik och alexandra satt i nåt grupp rum och körde nå matte spel där man skulle kasta tärningar. blev lite skrik på varandra men de var typ kul, fast jag och didrik förlora... men de var ju bara tränings match i morrn kör vi på riktig!

vet inte rikitgt vad som händer ikväll typ stallet och sen ta de lugnt. har ingen läxa eller prov som jag behöver plugga på, skönt!
men börjar bli hungrig, hoppas de är mat snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu