I know you don't believe it, but i said it and i still mean it.

nu har jag tid att skriva lite.
först var jag ju i skolan som vanligt sen for jag och didrik till ica där mötte vi upp mamma och jag tog min bräda och väska sen drog vi till didrik. när vi kom till han spelade vi lite fifa, skulle inte säga att jag var så bra men... sen efter ett tag kom filip dit då spelade jag lite fifa med han, förlorade igen... sen kollade vi lite i nå skolkataloger. runt klockan 5 drog vi till ims och käkade sen kom matte och isac också dit. när vi ätit gick vi tillbaka till didrik och typ tog på oss ytterkläderna och sånt sen drog vi till buberget.
sen va jag där och åkte typ nästan 2 timmar med annasara och didrik.

var hemma runt halv 10 då mockade jag och tog in norina sen har jag sett lite tv också. nu ska jag snart gå och borsta tänderna och sen sova, är riktigt trött!


riktigt fräna alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu