I don't know what it is, but I know I'm missing it

julia drog nyss, så nu väntar jag på att mamma eller pappa ska komma in och börja med maten.
idag så har vi inte gjort så jätte mycke typ bara pratat, spelat kort och suttit lite vid datorn.

efter maten ska jag nog ut i stallet sen har jag ingen aning om vad som händer.
ska nog prata med matilda om hon vill med till gymmet, så matilda om du ser de här så måste de följa med!

min mobil dog idag....

skärmen har varit väldigt glapp men nu hänger den bara, så jag lagade den med en toffs och de funkade ett tag men nu är den helt död...


Kommentarer
Postat av: fribajsarn

fail´. fail. fail.fail .fail .fail. fail

du har först den inte bra, inte bra du kan få låna min .......... ne skoja bara hahahahahahhahhahah

2012-01-04 @ 22:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu