glaaad cheeeey!

for till stan runt halv 10 i morse, lagomt trött då men.
vi va med bara runt coop forum och affärerna där. då gick jag och mamma till expert och kollade på mobiler fast jag trodde inte jag skulle få en idag men de fick jag.
sen for vi till intersport då köpte jag mej en ny bräda, så nu vill jag till buberget! sist for vi till lantmanna och köpte spån och hundmat.
sen köpte jag 2 saker på stadium också men jag visar de sen.

kom ändå ganska nyss hem så nu ska jag sitta här ett tag sen gå ut i stallet tror jag.


bild från i förrgår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu