Getting far too hot to flirt, I don't think you need a shirt.


bilden får mej verkligen att sakna sommaren!

ska snart gå och sova, skönt. för jag ska duscha i morrn på morgon då blir att kliva upp extra tidigt.
jag fattar inte vart kvällen har tagit vägen, har inte gjort nånting sen var klockan plötsligt kvart i 10 då kom jag på att jag inte hade mockat. så skyndade mej ner i stallet och gjorde de och samtidigt tog in hästarna.
sen har jag borstat tänderna och tvättat bort sminket, de måste helt seriöst vara de drygaste...
men jag har faktiskt gjort spanska läxan, rikigt duktigt tycker jag men man måste ju starta skolan bra!


Kommentarer
Postat av: emmelie

SV: tack! detsamma :)

2012-01-11 @ 23:23:28
URL: http://emmelieprincee.blogg.se/
Postat av: Caroline

Åhh! sakanr sommaren jag med :/

2012-01-12 @ 00:15:22
URL: http://carolinenorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu