Cause I get weak in the knees, Fall head over heels.

kom hem från skolan för kanske en halv timma sen. idag hade vi typ bara tråkiga lektioner, fast träslöjd är ändå helt okej. jag och madde håller ju på med vårat dockhus men vi har inte kommit så långt på de än. sen sista lektionen var de matte, då bytte vi grupper. fattar inte hur jag kunde hamna i den smartaste, jag hade sagt att jag ville vara i en lättare men. vi gjorde nåt test som var typ svårt, hoppas inte resultatet på de provet hamnar i betygen sen.
sen när jag väntade på bussen då hade jag inte riktigt hett på mej skorna, jag stod bara på dom för annars får jag ont av mina skavsår. då blev jag ju självklart ner puttad i snön... sen tog de lång tid innan bussen kom så jag stod där och frös..

nu ska jag bara sitta vid datorn fram till maten sen får jag se vad som händer.


en bild från 2005, så 6 årsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu