besluts ångest!

sitter och kollar på snowboards på lite olika sidor just nu. har riktigt stor besluts ångest om jag ska köpa en ny kamera eller en ny bräda!?
för ibland känns de typ att en bräda vore onödigt för jag åker inte så ofta, fast jag vill ändå ha en ny. sen ibland då känns de som att de vore onödigt med en ny kamera för jag har ju ändå en som funkar.
så jag har ingen aning om hur jag ska göra...

men har iallafall ganska ny ätit middag, tjock pannkaka. sen ikväll har jag ingen aning om vad som händer men tror jag bara är hemma och tar de lugnt.


(tog bara nån bild på en snowboard & en kamera)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu