Are you hiding from me, yeah?

när jag kom hem från skolan tvär åt jag lite mat sen drog jag och pappa iväg till stan. först for vi till polisen och gjorde nya pass, för dom gick ut för ett tag sen. efter de for vi till telia för jag ville veta vad de är för fel på min spotify.. fast dom visste inte heller men de skulle ringa nån i morrn. sen for vi tvärt till ok sen for vi hem.

så kom ganska nyss hem ska nog plugga lite no snart,vill verkligen klarar provet i morrn!


bild från balen, har verkligen inga nya bilder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu