2012

första dagen på de nya året, känns väldigt bra!

igår kom ida till mej först runt 2 då satt vi typ och pratade, skrattade, hittade på saker vi skulle göra på kvällen och lite mer. sen runt 5 kom matilda, då gjorde vi oss i ordning och typ dukade och sånt.
madde och didrik kom klockan 6, då åt vi lite och typ började med maten. sen runt 8 då hade vi gjort färdigt maten, den blev jätte god! fläskfile, klyft potatis, sallad och blå beasås.
vi satt och åt ett tag sen körde vi lite buzz för att vila magarna lite innan efterrätten. sen åt vi efterrätt, nå med maränger, grädde och kiwi.
efter de spelade vi typ singstar och sen med vilda gester, jag och madde bara satt och skrek typ helt galna. lite före 12 drog vi ner till rödånäs och smällde raketer och smällare.
när vi kom till baka så typ såg vi film och åt massa gott. runt 4 gick vi typ upp till mitt rum och skulle sova, fast vi låg typ och pratade lite och spelade wordfeud. vi somnade typ runt 5.

sen idag klev vi upp typ 1 halv 2, fikade sen gjorde vi typ inge mer. nu har alla farit hem så nu är jag ensam. ikväll blire nog bara att ta de lugnt och typ se film.


tog inga bilder igår men matilda gjorde de, så jag har inga bilder nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu