20 saker ni kanske inte visste om mej

1. jag är livrädd för älgar!
2. jag har alltid viljat ha en glugg mellan framtänderna.
3. jag är värdelös på att spara mina pengar...
4. jag spiller nästan alltid när jag äter.
5. jag gillar min klass väldigt mycke & vill inte börja på gymnasiet.
6. jag har väldigt svårt att koncentrera mej.
7. jag äter typ som en gris, jag har verkligen inget bord skick.
8. jag älskar att träna men är väldigt lat så de blir inte så ofta.
9. jag är väldigt slarvig med typ allt jag gör.
10. jag kan göra handvålter.
11. jag har faktiskt ganska bra självförtroende.
12. jag är nästan alltid glad, speciellt i skolan.
13. jag hatar när folk smaskar och släpar fötterna!
14. jag älskar att köpa skor!
15. jag äter typ hela tiden men jag blir typ aldrig mätt.
16. jag tycker de är jätte drygt när vissa folk inte kan ta åt sig komplimanger och bara säger typ nej du är osv.
17. jag gillar inte att använda mjukisbyxor.
18. jag har väldigt lätt för att somna.
19. trasor och stegar är typ de värsta jag vet.
20. jag gillar inte potatis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu