They say hello, they say ola and they say bonjour

äntligen helg! fast tycker ändå veckan gått ganska fort men.
sitter och äter lite godis nu och laddar in bilder och filmer från mobilen till datorn nu.

idag hela förmiddagen så jobbade jag med so arbetet, är faktiskt snart färdig. sen en lång lunch rast. sen vare musik, jag och madde var riktigt duktiga. kan kanske lägga in en film, vi får se. sista lektionen vare idrott, då höll jag och annasara i vår bad lketion. gick helt okej, kan inte fatta hur idrottsläraren orkar att ha bad med min klass...


snöbad på gympan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu