Now and then I think of when we were together, Like when you said you felt so happy you could die

lyssnar på lite musik just nu, kollar lite blogg och facebook.
är faktiskt ganska trött, så det blir snart att gå i säng.
ikväll har det väl inte hänt så mycke, mitt städ humör räckte inte länge.. så satte mej och såg på tv istället sen har jag hunnit duscha också.

sen kan jag varna er att i morrn lär det va värdelös update, för filip följer mej hem från skolan i morrn sen ska jag va med han till nån gång på kvällen, men godnatt!


haha fin bild som faktiskt är exakt 2 år gammal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu