lalalala

nu är jag med annasara och vi ska väntar på hennes mamma, sen drar vi hem till henne.
igår var jag ju i stan med didrik, ida, annasara och filip, sen också lite med idas kusiner. sen runt 6 åkte vi typ hem, då var jag och annasara hos mej i typ en kvart sen körde min syrra oss till vindeln. då va vi med ida, madde, didrik och filip, vi såg melodifestivalen och typ sen film, som inte var sådär jätte bra...
runt halv 2 drog vi tjejer hem till madde och låg och pratade till nån gång efter 5.

i morse for jag och annasara hem runt 11, då fikade vi sen nu sitter vi här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu