Know you're not alone, I'm there for you.

nu vare ett tag sen jag skrev men.
frog ju till vindeln i går runt 2, då va jag först med filip sen halv 5 gick vi till didrik sen for vi till svanen. där mötte vi upp ida, madde och matilda också, sen åt vi pizza där. efter de drog vi till ica och köpte massa gott till kvällen, sen va vi hos didrik hela kvällen. vi spelade spel, pratade, såg film och hade de trevligt.
runt 3 drog ida, madde och matilda, fast jag och filip sov över hos didrik.

sen idag klev vi upp typ halv 1, fikade sen drog jag och filip hem till han. sen kom pappa och hämtade mej efter ett tag. när jag kom hem så drog jag direkt till stan med mamma, jag köpte bara en tröja jag typ kan träna i men jag ska in till stan i helgen och köpa massa.


tog inga bilder igår.. så få bli en på jag och matildoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu