If you're looking for forgiveness You won't find that here

jag tror min mage kommer att kollapsa snart.. för först åt jag frukost innan skolan sen vare nationella direkt på morgon och då åt jag massa godis, sen till lunch vare palt.. typ den bästa maten i skolan och sista lektionen hade jag hk på skapande så ja och annasara gjorde pepparkakor som vi åt. nu åt jag middag nyss också, så jag är väldigt mätt...
nationella idag kändes iallafall som att de gick bättre än i tisdags.

efter skolan drog jag och matilda till gymmet fast vi var inte där nå länge för jag orkade knappt röra mej... haha.

 
lite bilder från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu