But I can't stay mad at you for anything

asså nu börjar de bli riktig vinter, måste vara första dagen i vinter det har varit över -20 grader! fick en liten chock när man gick ut till bussen.
sista lektionen på skolan då vare skapande, jag fick egentligen träslöjd men hk läraren var så snäll så jag fick va där istället. då gjorde vi pizza, jag var med madde och didrik. vi gjorde helt klart den finaste pizzan, sen dukade vi romantiskt med ljus och lyssnade på kärleks låtar, haha.

sen åkte jag bussen direkt till rödånäs och for till gymmet med matilda, tränade där ett tag sen nu sitter jag här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu