All I can say is, the worst is over now

känner mej duktig just nu har tränat lite här hemma, först hade jag tänkt dra till gymmet och bara springa på löpbandet men det var några på gymmet. då hade det varit så pinsamt för jag har sämst kondition... måste träna upp den lite till coopertestet.

skolan var väl helt okej idag även fast vi har typ sämst lektioner men. hade vikare på typ alla lektioner=att jag inte gjorde så mycke.. sen på träslöjden hade nån stänkt blå färg på mitt och maddes dockhus så vi hämnades och stänkte/målade på alla andras saker som låg där inne, hehe.

men nu blire snart mat, mums!


fin bild på madde och jag från 7an.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu