10 saker om mej

1. Jag gör alltid saker i sista minuten.
2. Jag kan aldrig låta bli att klösa upp rugor.
3. Jag har jätte svårt för att vara sur på nån länge. 
4.
De värsta jag vet är när jag börjar diskutera om nånting sen inser jag att jag har fel.
5. Jag har över 30 fördelsemärken på min vänstra arm.
6. Jag älskar att hålla handen med folk, det är så mysigt!
7. Jag har alltid viljat ha glasögon, tycker det är jätte fint.
8. Jag var innebandymålvakt i typ 2 år men sen slutade jag.
9. Jag säger alltid att jag hatar saker som jag inte provat/smakat/sett.
10. Jag måste alltid vända mej om när jag hör att det kommer en bil efter vägen och kolla så den inte kör över mej, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu