Walk with me, To the edge of all we've ever known.

nu börjar jag blogg igen! mina vänner tycker att jag ska de, så måste ju lyda dom.. nämen vera lovade att hon skulle fixa till min blogg då, så hoppas hon gör det snart!

idag är det ju fredagen den 13, började ju dagen bra med att att missa bussen.. skulle fara till filip bara över dan, då när jag öppnade dörren och just skulle gå ut då far bussen förbi.. förbannat! aja så fick vara hemma, har tränat lite spanska, suttit ute i solen ett tag och här vid datorn.
lite senare ska jag dra in till stan med familjen, vi ska äta någonstans där också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu