This happy ending is the start of all our dreams

ska snart gå ner och kolla på fotboll med mamma och plugga lite. har tänkt plugga hela kvällen men det har inte blivit än.. aja jag har iallafall varit ute på promenad med mamma och hundarna sen när jag kom in körde jag en tränings dvd grej vet inte riktigt vad jag ska säga. (om ida läser detta har jag legat i soffan med en stor chips påse!) haha.

tycker snön kan försvinna nu!
för förra året den 24 april såg det ur såhär ut och jag var och badade!

och nu ser det ut såhär:

Kommentarer
Postat av: ida

HAHAHAHHA dog :]

2012-04-18 @ 22:06:21
URL: http://evildeeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu