Maybe if we face up to this, we can make it through this.



idag började jag dagen med lite sovmorgon, sjukt skönt!
först i skolan satt alla i forum och lyssnade när dom pratade lite, sen gick vi som hade dans till fc. dansade först en och en halv timme, gick och åt sen dansade en och en halv timme till. var lite små drygt men bättre än vanlig skola iallafall.
de slutade 1, då skulle alla egentligen på någon föreläsning i forum men jag och filip drog hem till han istället.
klockan 3 hade jag utvecklings samtal och efter drog jag till filip igen tills bussen hem gick.

sen när jag kom hem åt jag mat och nu sitter jag här skrivet men ska nog snart ut en sväng med hunden. sen blire plugga hela kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu